GADES KACEMATE
WHO AM I ? ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
NEW PHASE IN MY LIFE
October 30, 2013 • 10/30/2013 06:58:00 am • 0 comments
Assalamualaikum :)

Dah lame aku tak hapdate hape-2 kat belog nih . Lupe pasword ngan email . Kahkahkah pelupe sunggoh aku nih . Hapesal tah . ANd pejam celik pejam celik dah 2 bulan aku kat UIA . Tak ku sangka tak ku duga , cehh ternyanyi pulokk dah . Hmmm aku memang tak sangka yg aku boleh bertahan sampai 2 bulan kat sini , iyelah aku sangke aku akan kene bad homesick , erkk anak manje kot krikk krikk . Wateve lah kan , but since aku study kat sini memacam experience aku dapat . Care hidup ., kengkawan , crruuusshhh , study and celpad . Meh aku highlight kan CELPAD . Univesti orang ade ?? takde kan ? Univesti aku ade . Cceiitt . Aku tekandas di situ selame 1 sem woo , tak lepas test Arab ngan Englishh .

CELPAD kat UIA mmg wajib kot hamek mende nih . English tu lebih kurang ngan MUET , tapi aku nih MUET pums tak lepas apetah lagi menatang nih hahhahahahhaha . Nampak sangat broken english uuuuu . Kahkahakah . Sluurrppp . Stop lah cite pasal CELPAD nih bikin gua stress loo . Lelagi Arab pehh aku nih takde basic Arab kot so memang blurr lah belaja Arab tapi sebenarnye blaja Arab tak susah sgt yg penting kesungguhan kite nak blaja . Nak tau kenape ? Sebab ade 2 situasi .

1.MALAS
 memang aku takde mood gile nak belaja . Rase blurr 1 hari dalam kelas . Ape lect ajar semua tak masuk kat dalam hotak aku yg tak bape nak luas nih mihmihmih  . Memang rase mcm tak pandai sangat .  Memang takkan concentrate lah 1 hari tu . Hahahah tahap pemalass gile kot .

2.RAJIN
 Memang aku semangat gile nak belaja . Ape lect ajar boleh kate semua aku faham even tak semua . Tapi memang aku rajin lah nak buat ape jenis task yg lect bagi . Senang kate aku boleh lah nak ajar classmate aku hape yg lect aku ajar .  See ?

Hah see ?? Nampak tak ?? Perbezaannye tahap pembelajaran aku . Hahahhaha . Buat mase nih aku cume hamek 2 subjek aje English ngan Arab . If dah lepas 2 menatang nih baru lah aku dengan rasminye dapat masuk kuliah . WOOO tak sabar nyieeee nak kuliah tapi kene struggle untuk lepaskan sem nih . so , aku berharap sgt dapat lepas dengan kejayaan untuk exit English test nanti . Ya Allah kau permudahkan lah aku ye . Amin , Oke lah rase ni ja kot untuk malam nih . Nak tengok koren drama . Lenkali sambung yekkk . Kbaiiiii .


Serba sedikit view UIA . 

UIA nih best taw . Korang kalau ade yang teringin nak study kat sini bukak  Laman Web UIA@IIUM . Sebenarnye byk yang aku nak cite pasal UIA tpi next post lah hewhew . Byee



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , muarikh citizen , ngee XD . already 20 years old . blogskin user . studying at Gombak . great psychiatrist in future , insyaallah . love blogging and hope can be a good blogger as well . welcome to my life , hope all of you can behave yourself and enjoy it :) ..

WARUNG KOPI;




CEPAT TEKAN SINI :);


>> TUKAR BLOGSKIN BARU ! YEAY !
date : YESTERDAY
at:10 pm


>> HANGOUT WITH SUKSISIANS FAMILY
date : 2 NOV 13
at: 11 am


>> FINAL EXAM DOHHHH
date: 26/12/2013
at: 09:00 Am

BLOG ARCHIVE;

  • UIA aku datangggg . Alhamdulilah
  • Yang pertame untuk 2013 :)