GADES KACEMATE
WHO AM I ? ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Yang pertame untuk 2013 :)
June 15, 2013 • 6/15/2013 12:35:00 am • 0 comments
Assalamualaikum . .

   Rendu rasenye nak menghapdate dalam belog . kuikuikui . Hampir 6bulan aku tak sentuh belog ni . Akhirnya dalam Jun 2013 ni aku dah hidupkan semule belog aku yang dah penuh dengan lalang dan semak samun . Haihh -,- . Aku renduu sgt nak hapdate tapi mase sangat2 saket hati dgn aku . Dgn exam lagi (mase tu lah) memang tak sempat aku nak layankan belog ni . Lagi pums belog ni bukan ade org tengok sgt pums . And yang paling aku suke , belog aku dah berwajah baru . Hihihihi .

   And untuk kali ni aku decide pakai belogskin . Sbb lebih menjimatkan mase , mase itu kan emas . Mule2 aku egt nak create sendiri tapi memang tak smepat . Sbb banyak codingg nak kene edit . So  pakai blogskin cepat siket . Cume edit siket2 . Lagi2 sekarang ni dah banyal tuto yang buat pasal edit blogskin kan ? Mudah lahh bagi pengguna2 blogger2 yang nak gune blogskin tu .

   Insyaallah ape yang akan aku coretkan dalam belog aku kali nh lebih matang berbanding sebelum2 ni  Umo pums dah 20 tahun lagi taw ape nak buat . Aku rase banyak sgt yang tak terluah , tak sempat diluah yang aku nak muntahkan dalam belog aku ni . Sebelum ni faktor2 mcm STPM , takde idea , sumber intenet tu sume buat aku memendam rase ja nak berbeloging ni . Aku suke menulis aku suke sangat cume tu lah banyak faktor yang jadik penghalang .

   Alhamdulilah sekarang aku dah dpaat balek belog aku  . Basically belog ni dah siap tapi banyak lagi yang aku kene buad . Huhuhu . Harapb untuk tahun 2013 ni aku boleh rajenkan hujung jari untuk menaep . Oke lah ni ja untuk hari pertame aku . So sempena tu aku rasmikan belog ni dgn lafas BISMILLAH . And aku name kan belog ni GADES KACEMATE  . Byeeee


FUTURE
MY WORDS;
HAI , muarikh citizen , ngee XD . already 20 years old . blogskin user . studying at Gombak . great psychiatrist in future , insyaallah . love blogging and hope can be a good blogger as well . welcome to my life , hope all of you can behave yourself and enjoy it :) ..

WARUNG KOPI;




CEPAT TEKAN SINI :);


>> TUKAR BLOGSKIN BARU ! YEAY !
date : YESTERDAY
at:10 pm


>> HANGOUT WITH SUKSISIANS FAMILY
date : 2 NOV 13
at: 11 am


>> FINAL EXAM DOHHHH
date: 26/12/2013
at: 09:00 Am

BLOG ARCHIVE;